وبلاگ شخصی علی پیروزمند

اینجا بازتابی‌ از دغدغه‌مندیها، مطالعات و تأملات من، در باب سیاست، جامعه و زندگی است.

بخشی برای کتاب

مدتها بود که این ایده را در ذهن می‌پروراندم که آنچه خوانده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم، منتها چالش پیش روی من زیاد بودن از این قبیل محتوا بود و تکراری بودن آن. که خب چه بخوانیم خوب است؟ چه کتابی بیشتر می‌تواند خوب باشد؟ و بسیاری هم بسیار بهتر از من مشغول انجام این‌کار (معرفی کتاب) هستند. فلذا خیلی به انجام این کار مایل نیستم. احتمالا برای اینجا بخشی مختص به کتب اضافه کنم و در آن شاید نقدی کوتاه، یا شاید تنها طبقه‌بندی‌ای داشتم باشم برای آنچه که تاکنون خوانده ام. در همین ابتدا این کار باعث شده تمام کتبی که پیش از این خوانده‌ام را برداشته و قدری مرور کنم، برای به اشتراک گذاشتن معرفی‌ای از آنها در اینجا. شاید هم آرشیوی باشند برای در دسترس قرار گرفتن در اینترنت. معرفی هایی بی طرفانه، در فضایی که تمام فروشندگان اینترنتی کتاب مایلند از همه‌ی محصولاتشان تبلیغ کنند.

به‌هر روی و با هر نیتی که شده، بیش از این درگیر جزئیات نخواهم شد و این پست نگاشته شد، تا پذیرای پیشنهادات شما باشم در این خصوص که 

" چه کنیم خوب است؟ "

(امکان ارسال نظر در این پست به صورت خصوصی و تا یک هفته فعال است)

آپدیت پست : 24اکتبر2021

من متوجه شدم که جمع آوری یک آرشیو از آنچه که تا کنون خوانده‌ام بیش از جد زمان‌بر خواهد بود و همچنین از آنجائی که استقبال صورت گرفته نیز آنطور که باید، باب میل نبود، احساس کردم شاید بهتر باشد زمانی که قرار است صرف جمع آوری این آرشیو کنم را مشغول انجام دیگر کارها باشم چرا که به میزان بیشتری میتوانند برای من مفید بوده و سود برسانند. پس چند کتابی نیز که یادداشتی برای آنها تهیه کرده بودم را کنار گذاشته و احتمالا دیگر این بخش آپدیت نخواهد شد.

13:11:51 2021-10-24